Anasayfa / SORU SOR

1.297 Yorum

  1. Uzman çavuşluğu kazandım eğitim yerim balıkesir bakım okulu eğitimlerde eleme var mı varsa neler ?

  2. Slm ben piyade uzman çavuş Luk kazandım 1 gün yaptım sözleşme imzaladim istifa ettim sadece 1 gün yaptım geri donmekistiyorum başvuru yababilirmiyum sözleşme li er lige

  3. ben askere giderken illede piyade sinifina girmek istiyorum ne yapmam lazim

  4. 2017/10 başvuru yaptım şubat sonunda mülakatı kazandım sağlık raporunu aldım hayırlı olsun dediler nerdeyse 1 yıl olacak cevap yok bi bilgisi olan varmı yardımcı olabilecek olan

  5. Emre altıntas

    Uzman cavuşluk mülakatları Gectim Ancak Egitimlere Bazı nedenlerden dolayı gitmedim aradan 10 gün gecti gitsem Alırlarmı Egitimlere

  6. İyi günler benim yıllık iznimi bi önceki izinde 4 gün fazla olarak sisteme girilmiş ben o tarihlerlerdede çalışıyo olarak gözüküyorum. Şimdi kullandığım iznimde 4 gün eksik verildi ne yapmam lazım bu konuda

  7. merhaba benim adım fehmi rabah doum tarihim 12-06-1982 babam tunuslu annem turk 2004-2005 arasında turkıyeye gittım kendilimden askere teslim oldum10 ay askerlımı yaptım teskereme sadece 5 ay kalmıştı usta birliyim istambul beykozdu o ayda tunustan karım kaza geşirdiyi ve durumu kütü diye haber aldım izin istedim odurumda dayak attılar izinde vermediler bende mejbur kaldım firara kazadan altı ay sora karım öldü birlime gitmek istemiştim cezadan korktum hapis var diye şimdi benim harımın o tarihte kaza geşirip öldüyü hastane raporu var bide tunus askerlik müdürlüyünden asker afım var lutfen yardımcı olurmusunuz ne yapmam gerekir türk askerı durumu düzetmem işin.

  8. 98 doğumluyum 2017 Ekim’de trafik kazasında sol ayağım kırıldı femur kemiği 2018 mayısta askerliğim vardı Manisa merkez 1 yıl sevk gecikmesi verdiler ayağı

  9. 98 doğumluyum 2017 Ekim’de trafik kazasında sol ayağım kırıldı femur kemiği 2018 mayısta askerliğim vardı Manisa merkez 1 yıl sevk gecikmesi verdiler ayağım 1 cm diğerinden kısa fakat topallik yok uzman cavusluk için bir arıza olurmu bir bilgi almak istiyorum

  10. Şu durum hakkında bi görüşü yada bilgi verecek birisi çok yardımcı olmuş olur şimdiden çok teşekur ederim askerliğim ve uzmanlık istiyorum bunlar hakkında bilgilendirirseniz tesekur ederim

  11. Selamun aleyküm 2016 yılından beri Dz.K.K. AMFİBİ TUGAYI’nda görevliyim. mesai saatleri içerisinde spor esnasında bi yükseklikten düşerek diz kapak kemiğim kırıldı ve çapraz bağlarım koptu 2 ay rapor verdiler ve rapor 03.12.2018 de son buluyor. henüz ayağımı hareket ettiremiyorum ayağa kalkmam ve üzerine basmam halen yasak büyük ihtimal ile 1-2 ay daha rapor verilecek heyet raporu. uzman çavuşlarda yılda en fazla 90 gün rapor hakları olduğunu duydum fazlasını aldığımız takdirde sözleşme fessi oluyormuş doğrumudur bilgilendirir iseniz sevinirim şimdiden Allah razı olsun.

  12. A53F1 at nalı böbrek komando uzman çavuş veya normal uzman çavuş olurmu bilgisi olan varmı ???

  13. Merhaba ben 2018 MSB deniz hava ve kara kuvvetleri uzman erbaş başvurusu yaptım başvuru şartlarında kpss var. Ben 2016 ortaögretim kpss ye girdim 73.5 puan aldım ama başvurum kpss puanı mevcut değil diye kabul edilmedi. başvuru yapmadan önce pertem i aradım ve 2016 ortaöğretin kpss puanım mevcut başvuru yapabilir miyim diye sordum. Evet sınav sonucu açıklandıgı tarihten itibaren 2 yıl geçerliliği vardır o puan türünün başvuru yapabilirsiniz dediler. ama kabul edilmedi başvuru bu duruma itiraz hakkım var mı teşekkürler.

  14. Ben ömer güneş uzmanlık için başvuruda bulundum sınav yerini söyledi ama aday numaramı vermedi o yüzden aday numaramı bilmiyorum bana yardımcı olur musunuz bugün ankara gidiyorum yarın sınavım varda.

  15. jandarma başvurusundaki resim için hafif kirli sakallı byıklı olabilirmi yoksa full sakalsız bıyıksız bi resimmi olması mecburimidir. acil

  16. S.a ben 2017 ekim ayında sözleşmeli er ligi kazandım fakat 2018 kasim ayı oldu ne çağrıldım nede elime bir tebligat kaidi geldi ben hiçbir şekilde bir şeyden haberim yok böyle bekliyorum yada gönderdik dediler hiçbir şey elime ulaşılmadi benim ne yapmam gerek??

  17. Mereba lojistik alimina basvuru yaptim ben sadece ehliyet belgem var orta okl mezunuyum 20 yasindayim acik oyretmden liseyi okuyorum son senm staj goruyorm beyaz esya tamircisinde onceki meslegimde beyaz esya tamircisiydi basvurularda ilkoyretmmi seceblyodm sectm sorun olurmu

  18. Merhaba arkadaşlar uzman erbaş sağlık raporu aşamasında işlemlerimi yaptığım hastanede psikiyatri bölümünde 5 yıl önce muayene oldugum bilgisi çıktı. Kaydım bulunduğu için tanı vermediler. İtiraz edeceksin seni hakem hastaneye yollayacaklar ordaki sonucun kesin sonuç olarak çıkacaktir denildi. 5 yıl önce tedavi oldugum ve bir süre antidepresal ilacı aldıgım o dönemlere istinaden beni gönderecekleri hakem hastaneden olumsuz sonuç alırmıyım? Boyle bi durumu yaşayan var mı ve sonuc ne oldu?

  19. Arkadaşlar lojistik uzman erbaş alımlarından sıhhiyeci olarak katılmak istiyorum lakin göğüs kafesimde sıkıntı var biraz içe göçük bana sıkıntı olur mu geçebilir miyim saglıktan cevaplarsanız sevinirim

  20. Öncelikle merhaba herkese benim bir sorum olacaktı. Ben lojistik branşlı bölümüne oto tamircisi olarak başvuru yaptım ve gözlük kullanıyorum miyop ve astigmatizma var sorun olur mu bilgilendirirseniz çok sevinirim.Herkese iyi günler.

  21. J.uzm.çvşların görevi nedir.ifade alma tutanak tutma gibi yetkileri varmı.3269 kanunda açık hiçbir şey yazılmamış.

  22. Uzmanlığı kazandım ankara Polatlı tank ve füze eğtim birliğine cagiryor ve ben askerim askerden çıkıp Ankara’ya gitmem için yazı gelmesi lazimmis ne zamana kadar gelir yazı

  23. Uzmanlığı kazandım ama henüz açıklama yapılmadı. Ne zamn açıklanır nasl öğrene bilirim yardımcı olabilirmisiniz

  24. Jandarma uzmanlıga başvurdum spontan pnomo toraks tedavi edilmis akcigerde sıkıntı yok uzmanlıga engelmi

Bir Cevap Yazın

Sorgu: 127
Sure: 1,687